Thursday, July 8, 2010

ahahahaha....i knew it...i knew it...

Ari ni result muet kuar...Nebes gak nak check result..Wlupun aku tk menaruh harapan yg tggi, tp nebes tu ttp ada...Ya la, dh lama sngt aku tk amik exam..Tiba2 gatai nk try, dh la tak ready apa pun...

Listening ngan reading ok g tp time speaking tu mmg aku blur kaw2..Blank terus..Aku terpaksa tny maksud dlm BM kt penjaga tuh..Dh la candidate group aku 2 org Cina, terer speaking lak..Aku rasa aku r plg teruk..

Time speaking tu, mmg blur, pastu aku boleh senyap sambil2 renyih kat candidate tuh..Sebab aku senyap ja, smpai diaorang tanya aku..Aku jd nebes..Tk tau nk balas balik..Aku pun redah sambil wat muka blur..Huh, ssh betoi..Malu pun ada..

In the end of the day,i got my result.huhu...i knew it...n i feel quite unhappy..worst.maybe i can do better but its too late now..n i dont want to take anymore...make me sweat...perhaps, i not gud enough in english..this experience is enough for me. ..

No comments:

Post a Comment