Tuesday, June 15, 2010

rabun

Aku dapat rasakan sedikit kelainan pada penglihatan aku..Semakin lama semakin kabur dan kurang jelas..Tambah2 lagi melihat objek2 jauh..Dan aku semakin kabur untuk membaca tulisan2 yang kecik2..jenuh aku kecikkan mata ni dengan tujuan bagi clear..
Aku semakin risau dengan keadaan ni..Klu tgk org dari jauh pun aku tak berapa nak cam..Kang bila diaorang senyum kat aku, aku tak balas balik..Nmpak sngt cm aku ni sombong..Ya la, cmna nk senyum klu aku tk nampak..Klu aku senyum srg2 pun rasanya mcm tk patut ja...
Sebenarnya aku tk berapa nk suka pakai spek nih..Aku rasa cm pergerakan aku terbatas ja..Tk bebas..Aku ni dh la jenih aktif skit..Ssh r klu kena pakai spek..Rasa cm mat skema ngan mat student ja..huhu..tp klu tk buat, mata ni mst jd lg teruk..Nak tk nak, kena jugak buat.Aku tk dpt bayangkan cm na rupa aku bila pakai spek...Uwaaaa...tk suka..Tk suka...

No comments:

Post a Comment