Monday, August 1, 2011

Jawapan kepada cik coklat part 2

Aku agak bz rini. Nak siapkan repot untuk meeting esok. Tapi time2 mcm ni la sistem down. Geramnya aku..Eeeiiii, kalau diikutkan hati, maunya aku tttuuuuttt....(sabar man sabar)..huhu..Sok repot kena bentang. Klu tak siap jugak, musnahlah karier aku..huhu..

Ari ni 1st day posa. Dugaan tul.. Rasa letih sangat. Pelik jugak aku. Selalunya ok ja. Perut ni aku rasa dh penuh dengan angin.Hmm..Akibat tanggung sendiri r..Tu r, yakin hanya sahur dengan sebiji kurma aku mampu berpuasa..Memang aku mampu tapi aku rasa perut ni penuh dengan angin sebab minum teh tarik sahur tu..Huh, letih bangat ari ni...Panas ja badan ni aku rasa.

Baiklah, bukan tu sebabnya aku nk cita, balik pada tajuk entry kali ni. Lagi pun cik coklat dok mengomel bnyk suruh aku update. Baiklah, untuk memuaskan hati dia, kali ni bia aku pulak mengomel....

Kali ni bukan aku nk ulas tentang apa yang dia cakapkan sebab aku rasa apa yang dia cakap tu betul. Aku akui..Huhu..Cuma nak cedok setengah2 part dari blog dia..

cik coklat kata -

Aku xpandai menasihti...sb aku bukn kaunselor bertauliah...ku hanya seorg yg suka brkata2..suka berkhayal dgn smua angn2 like fairytale dn aku...aku bole mjd pndengar...mungkin....

Bab ni aku rasa mungkin cik coklat betul..Suka berkhayal ngan angan2..heheh..

Cik Coklat kata lagi

huuisshhhhhhh...pikir22 balikkn cik sweetie blog kan...aku ni salah profesion dh nie..patut aku jadi kaunselor nie..ha ha ha ha ha...huiksss.... not to serius...aku lawak je.....beryukur dgn apa yg kita ada rite.... alhamdulillah...walau aku xsekaya bill clinton ( huit?? garu pala sat..tetibe masuk bill clinton..hihi)tp hidup aku penuh dgn kasih syg dari keluarga + en.honey + baby...+ frends)... alhamdulillah...syukur pada MU YA ALLAH....


HUHHU panjangnye aku membebel rini...okeylaaa nk stop...kepala aku dh penig tahap pokok kristmas dh..huikk pokok kristmas??? hadoiiii ok laaa sat apa lagi yg kluar niii...da daaaaaaaaaa.....

Cik coklat ni memang suka membebel. Aku ingt lagi 1st time aku jumpa dia.. Punya la bnyk cakap ngan soalan..Heheh.. Tapi disebabkan tu jugaklah aku rapat ngan dia.. Tak la kekok sngt. Dah jadi kawan baik..Berkongsi cerita...

So, tima kasih ya cik coklat..selamat berposa..sok jangan lupa mai meeting...

No comments:

Post a Comment