Wednesday, August 3, 2011

Maapkan MP Cik Coklat..huhu...

Yeaayyyyy...Jam sudah pun menunjukkan pukul 5 petang..Ini bermakna dah boleh balik kerja. Dan yang paling best tinggal lagi 2 jam setengah lagi untuk berbuka..Hehe..Ptg ni aku nak masak nasik..Wahhh, 1st time masak ni..Dh lama aku meninggalkan bidang ini. Harap2 berjaya..Bayangkan gas boleh bertahan sampai setahun lebih di rumah sewa aku..hehehe...

Mm, aku bukanlah nk bercerita pasal menu berbuka. Kali ni aku still lagi nk cita pasal cik coklat. Ari ni aku rasa aku ada buat salah kat dia. Aku terlepas cakap. Bukan niat aku nak cakap macam tu kat dia.Huhu..Rasa bersalah pun ada. Wahai cik coklat yang kecik molek, yg cute, comey lote, En. MP minta maap ya.. Tak ada niat pun nk kata macam tu..Soooorriiiiiiii....

Cik coklat, kita dah kenal lama. Banyak yang kita share kan?..Tak da masalah pun dengan tu. Dari dulu sampai ke ari ni dan InsyaAllah di masa depan jugak. So, jangan la terasa hati sampai boleh kata macam tu..Tak ada apa nak sorok pun dari cik coklat. Pepatah ada mengatakan, tak ada yang marah kalau kita jaga tepi kain orang, yang orang marah kalau kita selak kain orang..So, jaga tepi kain org takpa..hehe..

Cik coklat jgn terasa ati k...Kita epi2 mcm dulu..Kita kan kena bekerjasama dalam projek HRMIS..So, kena la bebaik..hehe..Puasa2 ni tak baik tau marah kt orang..Maapkan MP k.

* p/s
Lagu cik coklat tu dah lama MP tau..Mmg ada kena mengena jugak..Huhu... Lagi satu, kalau kawan baik ngan MP, kena la selalu amik berat..ok?...

No comments:

Post a Comment