Thursday, July 28, 2011

Manusia dan Perasaaan ( Jawapan kepada cik coklat)

Pelik kan tajuk ni???Bukan apa, tadi aku ada baca blog sorang kawan..ada jugak dia cita pasal aku. Heheh..

Aku suka baca blog dia. Ceria ngan epi ja...Update pun kerap. At least ada jugak bahan bacaan bagi mengisi masa terluang aku. Hehe..

Ok. Aku nak bagi jawapan balas kt owner sweetie blog ni. Bukan nya nak berperang mulut tapi memandangkan topik ni agak panas jadi tergerak hati aku untuk wat entry jgk..Jangan mara ya cik coklat..Kita kan dh kenal lama..Kih3...

Kepada cik coklat, sebenarnya semua tu sudah pun terlambat. Dah terlebih pun. Waktu tidak akan berulang kembali. Jadi mahu tak mahu semua itu terpaksa di telan. Macam kata cik sweetie, berat mata memandang berat lg bahu memikul.Huhu...

Nak buat macam mana, semakin jauh kita ingin lari, semakin dekat ianya menghampiri. Macam tu lah perumpamaannya. Memang susah sangat untuk di fahami. Seperti kata cik coklat, ( can b so complicated n it can b so easy too...it depends mcm mana kita nk hadapi smua nye".)

Betul apa yang dikatakan tu. Aku setuju sambil anguk2 kepala. (Bg sedap ati cik coklat)..hehe...Apa2 pun, mmg blog dia sweetie..(amik ati lg) hehehe...

* Pesanan untuk cik coklat =

Saya ni tak la baik sngt..Banyak kekuranganya.Huhu.Tak da sapa yang sempurna eii..N update la blog kerap2 yek..hehe

No comments:

Post a Comment