Tuesday, December 7, 2010

Pesta Penang Kembali Lagi

Pejam celik pejam celik dah hujung tahun.Begitu cepat masa berlalu.Rasanya macam baru 2 - 3 bulan lepas aku pergi pesta Penang..Aku bukan la pengunjung tetap pesta penang ni.Dlm sebulan tu ada la sekali dua ja aku pergi.Tu pun kalau kawan yang ajak..Ntah..Macam tk berminat pun ada.Dulu klu masa duduk kt kampung bila ada pesta ni rasanya cm nak selalu pergi.Tp bila dah duduk dekat (sekangkang kera pn tk sampai) jadi malas pulak..Tu la kata org, manusia ni tk kan hargai apa yg kita ada. Betul jugak.

Aku sebenarnya takut nak men2 benda2 yg tinggi nih..Gayat la katakan..Tambah2 kalau benda yang berdesup laju. fuhh, boleh luruh jantung dibuatnya..Bukan aku tak teringin nk cuba, tp kawan2 pun tak main..Jd semangat tu turun r skit...

Tp apa pun,pesta tetap meriah walaupun tanpa kehadiran aku.Berapa ramai yang datang shoping kat sini..Macam2 ada..Karpet2 pun bnyk..Seluar, baju, kasut..Rumah hantu pun ada..huhu..So,jgn la lepaskan peluang menyerbu pesta ni bersama sanak saudara..Gerenti Terbaek...Heheh..

No comments:

Post a Comment