Sunday, December 4, 2011

hidup


Bila lewat-lewat malam macam ni,aku suka memikirkan macam-macam..Bukan sebelum ni aku tak memikirkan apa2..Cuma bila time2 sunyi macam ni,hati aku jadi lebih sensitif...

Banyak benda yang aku fikirkan..Soal hati, soal kehidupan soal famili, masa depan dan macam-macam lagi...Ntah la...Bila difikirkan balik, rasa macam kusut pun ada..


Sekarang ni, aku masih tak tahu apa sebenarnya yang aku mahu.Apa yang dihendaki oleh hati,apa yang aku inginkan dan apa yang aku ingin selesaikan..Ntah la...Rasa macam menanggung beban tapi aku sendiri tak tahu apa yang aku rasa...


Secara luaran orang nampak aku selalu ceria tapi dari segi dalamannya aku sendiri pun tak tahu...Sukar aku nak terangkan...


Mungkin kehidupan itu memang sukar...Tapi biasalah, dah nama pun kehidupan..Sudah tentunya ada yang gembira dan ada yang berduka..Mungkin ada baiknya permulaan itu adalah sesuatu yang pahit namun dihujungnya biarlah sesuatu yang manis....

No comments:

Post a Comment