Thursday, December 3, 2009

petikan dari isdaryanto.com..

Pernahkah kamu merasakan bahawa kamu menyayangi ssorang
meski kamu tahu dia tk sendiri lagi?
dan meski kamu tahu cintamu
takkan berbalas
tapi kamu ttp menyayanginya?

Pernahkah kamu merasakan bahawa
kamu sanggup melakukan apa saja
demi ssorang yang kamu sayangi
meski kamu tahu dia tk kn pernah peduli?
ataupun dia peduli dan mengerti tapi dia ttp pergi?

Aku pernah bersedih kala bersamanya
kerana aku takut akan kehilangan
dia suatu saat nanti

Dan aku juga pernah tertawa
saat berpisah dengannya
kerana sekali lagi cinta tak harus memiliki
dan aku yakin Allah telah
menyiapkan cinta yang lain untukku

aku tetap bisa mencintainya meski
dia tk dapat ku rengkuh
dalam pelukanku
kerana memang cinta ada dalam jiwa
bukan dalam raga..

No comments:

Post a Comment