Tuesday, May 12, 2009

kenapa mesti tengking2????

salah ke klu kita tnya klu keliru o dengan nada BERTANYA?????.kna tenking balik..ish aku pn x paham la..kanapa la msti dibalas dengan tengking...kucing pn x suka ditengking tau...dah nama nya PENGURUS ASRAMA kn..msti la da masalah berbangkit mengenai student..klu dah mlas o x nak urus x namanya pengurus la tu...manusia2..baru keja pengurus hostel yang da student lebih kurang 200 lbih student, dh x mampu..klu pegi jumpa dekan yang mengurus 1 universiti wlau pepn keadaan tetap dilayan dengan baik..knapa dia x bleh...klu benda aku wat slah xkisah nk jerkanh ke, tengking ke, ni sekadar bertanya yang pihak kolej juga buat kekeliruan dengan cm2 memo..huh...ramai kan marah aritu...mai period kot...klu aku pn period pain, marah bertempat jugak...nasib la aggap dia tua dari aku, hormat tetap hormat..klu hilang hormat..mau ja aku tinggikan suara balik...bukan setakat tinggikn suara da jugak niat jht lain...Nasib ALLAh mengurniakn hati yang betul2 sabar. setakat maki2 tu da la..nk bagi puas hati...kami pn x ingin tinggal di kolej lama2..setakat mintak kepastian utk stay sekadar meghabiskan FYP presentation..tu pn salah ke???ciap ckap byk lagi benda nk uruskan...dh nama pengurus kn..nk x nk kenala urus..klu nk snag..jadi la suri rumah sepenuh masa..uruskan family...dpat pahala byk..huhuu...aku ckp my b la aku x pnah alami alam pekerjaan lg...aku paham..tp sekurang - kurangnya stress pn jgnla mrah x bertempat...Tu X PROFESIONAL namaya.....
harap2 aku x tergolong dalam org2 begitu...INSYAALLAH.....

No comments:

Post a Comment