Tuesday, May 5, 2009

idup aku 4 - bila dh beso (the highest level...heheh..)





Bagi aku form 5 lah yang paling best..Ya la, kami yg paling senior dlm sekolah..Boleh la tunjuk belang..heheh..Form 5 kami teruskan lagi ke famousan kami kt sekolah tu..4 lelaki yang menjadi buah mulut para hawa..akakakakaka..(perasan ja lebih)..Time tu kami belagak r sket..Tambah2 ngan bebudak junior.Time nk balik ja kami bersiar siar konon menjaga keamanan sekolah dan penyelamat kaum2 hawa.Kui3...
Form 5 dulu mmg best.Mcm2 jugak kami lalui.Time sedih, suka suma ada..Time tu mmg jadi mat bunga sket r..Al maklumla, saham tinggi.Tapi kami baik.Tidak menggunakan kelebihan kami untuk tujuan yg tk elok..akakakaka..Kami beermpat jd lebih rapat masa tu.Tk dk dah gaduh2..yang tau seronok ja..Cikgu2 pun sporting gak..Budak2 pmpuan kelas tu pun menunjukkan komitmen yang tinggi terhadap kami.mana taknya, kami la penyeri2 kaum2 hawa..huhu..Sungguh pun cm tu, kami mcm 1 famili.Tolong menolong.ya r, time keja sekolah tk siap pada merekalah tempat kami mengadu..Heheh..Pmpuan2 ni pun tk berkira sngt.Bagus la cm tu.Tp bukan slalu pun.ada jgk kami tanggung sendiri.Ya la, klu tidak tak la kami dok kena denda ja.bayang kan smpai cikgu prinsip akaun tny sapa yg dh siap buat homework..pas tu cakap mmm..budak laki tk yh tanya la, dh tentu tk siap..huh, panas tul telinga dgr..Tp bgs gak.At least cikgu dh paham kami..Kami wat tk dgr je la..heheh...prinsip akaun mmg kami berempat fail.Tk pernah lulus pun.Huhu..so sedikit sebanyak menjatuhkan moral kami.(alasan yg hebat).Bukan takat prinsip akaun ja, cikgu subjek lain pn tau dh perangai kami.walaupun keja tk siap,tp kami komited dlm kelas.Beri sepenuh tumpuan.Huhu..Bagi aku, kami berempat mmg lalai.Ya la, endah tk endah ja pasai keja sekolah.bayangkan ari spm kami tk baca buku pun.Sibuk layan cd.bosan r nk kena baca buku.Kami bukan mcm pmpuan yg rajin.Tp aku tk menyesal.Ya la, dh jd cm ni.terima ja la.apa2 pun aku bersyukur..huhu..Ada hikmah.Benda cm ni tk kn berulang dh.So, pandang ke hadapan..Tp time spm tu mmg aku sedih skit.Aku dh tau tu la penghujung alam persekolahan yang tk kn aku lupakan ngan penghujung kefamousan kami.But, life must go on..mcm manapun kami hepi..Ngan suasana sekolah, kelas, kawan2 dan jugak cikgu..Bg aku my class is the best..Selamat tinggal sastera iktisas..Kepada geng2 sastera iktisas, gud luck to u all...

2 comments:

  1. aku lah salah sorang kaum hawa dalam kelas tu..dan rasanyer hampa 4 org jarang cakap dgn aku...maklumlah garang...

    ReplyDelete