Wednesday, May 29, 2013

ntahpapa

29hb 5.2013..ari ni aku telah keluar dari rumah sewa aku yg telah aku diami selama 8 tahun..mungkin,klu kawan rmh aku blm brkahwin aku masih duduk d sini..tk mengapa la, dia dh kawen,agak susah untk cari rumah jd aku yg bujang ni blh la pindah..aku blh duduk rmh kwn aku tk pn berulang dari kmpg.tk la jauh sngt pn.40km ja..

sepanjang 8 tahun duduk d rumah tu,bnyk jgk kenangan.asalnya dari 5 org smp la tggl 2 org ja..wlu pn rmh tk la besar mana tp aku selesa.cumanya nk kena naik turun lif yg leceh ckit..mmg aku tk bapa suka..tp apa pn,mmg tk kn ada yg kekal..mgkn ni 1 permulaan baru yg aku perlu teruskn..

Bnyk benda yg aku fikir skrg ni..agak serabut.dan jujurnya,aku takut untk memikirkn hari yg mendatang..namun dlm masa yg sama aku mengharapkn masa akn cepat brlalu agar masa dpn yg aku doakn akn jd 1 kenyataan..Mcm2 bnd yg blh trjd..aku harapkn semuanya akn brjalan dgn lancar..insyaAllah.Moga doa aku d makbulkn..kepadaNya aku berserah..

1 lg, final exam aku mggu dpn..serabutnya otak..apa pn tk prepare lg.ntah la,harapnya result kali ni akn lbh baik.

No comments:

Post a Comment